Általános Szerződési Feltételek

1. Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az Indiform Kft. (székhely: 2440 Százhalombatta, Vörösmarty u. 40. , adószám: ……………………………….), mint Eladó által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Eladó adatai

Eladó neve: Indiform Kft.
Eladó székhelye: 2440 Százhalombatta, Vörösmarty u. 40.
Eladó elérhetősége, ami a Vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: indiform@indiform.co.hu
Adószáma: ………………………………..
Nyilvántartási szám: ……………………….
Telefonszáma: +36 30 267 5571
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Tárhelypark Kft. 1122 Gaál József út 24.

1.1 Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Jelen ÁSZF 2025. február 25. napjától határozatlan ideig hatályos.

1.3. A jelen honlap tartalmát szerzői jog védi. A honlapon szereplő információk, képek és egyéb anyagok, a webáruház grafikai megjelenése és grafikai elemei, a webáruházban megvásárolható termékek és szolgáltatások neve, képe, márkája és egyéb elemek és megnevezések csak a webáruházban történő vásárlás céljára szolgálnak. Minden egyéb felhasználás az Eladó, illetve a termékek és szolgáltatások által érintett harmadik személyek írásbeli engedélye nélkül tilos, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre, sokszorosításra és a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint harmadik félnek történő továbbításra, valamennyi esetben részben vagy átdolgozott formában is.

1.4. Adatkezelési szabályok:

Az Eladó a megrendelés során a Vevő által megadott adatokat a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló1992. évi LXIII. törvény és az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény rendelkezései szerint kezeli.

Az adatok a Vevő által nem megfelelő biztonsággal történő kezeléséért a felelősség a Vevőt terheli. A Vevő felhatalmazza az Eladót, hogy a megrendelés teljesítése érdekében beszállítóinak átadja a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatokat, amely személyek ezen adatokat kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használhatják.

A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

Megvásárolható termékek

1.5. A weboldalon keresztül az alábbi terméktípusok vásárolhatóak meg:

• ……………………………

• ……………………………

• ……………………………

• ……………………………

A megjelenített termékcsoportok kizárólag a weboldalon keresztül, postai kézbesítéssel és futárszolgálattal vásárolhatóak meg. A termékek feltüntetett árai bruttó összegek, az Áfa-t tartalmazzák. A csomagolás és a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák.

1.6. A webshopban az Eladó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.7. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó teljes körűen tájékoztatja a Vevőket az akció időtartamáról.
Az Eladó fenntartja a webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben.

1.8. A rendelés menete:

Megrendelés elküldése a webáruház felületéről

Lehetősége van vásárolni a Webáruházunkban található termék(ek) kiválasztásával, kosárba helyezésével és a megrendelés elküldésével. A vásárlás a webáruházban regisztráció nélkül is lehetséges, azonban, ha több alkalommal is szeretne rendelést leadni, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Ezt az első vásárlás során az adatai kitöltése után a „Fiók létrehozása” rubrika bejelölésével, és egy jelszó megadásával teheti meg. A webáruházunkban vásárlók, és regisztrálók a regisztráció során kötelesek pontos és valós adatokat megadni.

Megrendelés menete a webáruházban
1) Termék kiválasztása és kosárba helyezése
A kiválasztott termékek megvásárlását a Kosárba gombra való kattintással kezdeményezheti.

2) Kosár megtekintése
A kosár tartalma azonnal megtekinthető, miután árut helyez bele.
A Kosárban a kiválasztott termékek és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető (a Kosár gombra kattintva), illetve tetszés szerint módosítható, törölhető.

3) Továbblépés a pénztárhoz
A böngészés befejezése után a megrendelés véglegesítése következik. Ha a Kosár menüpontra kattint, az ekkor megjelenő „Továbblépés a pénztárhoz” gomb megnyomásával juthat el a számlázási és szállítási adatok megadásához.

4) Adatok kitöltése
A megrendelés mindaddig nem kerül feldolgozásra, amíg a számlázáshoz és kiszállításhoz szükséges adataidat nem adta meg. Hogy csomagja akadály nélkül célba érjen, kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet. Különösen fontos, hogy olyan címet és (mobil) telefonszámot adjon meg, amelyen napközben is el lehet érni. A szállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk, amelyen a címe megegyezik a szállítási címmel. Amennyiben a szállítási cím és a számlázási cím nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Az adatok kitöltésével, így ráutaló magatartással kifejezetten hozzájárul adataid kezeléséhez. Az adatok kezeléséhez kapcsolódó részletes tájékoztatónkat itt is elérheted: Adatvédelmi tájékoztató

Amennyiben korábban már regisztrált az oldalunkon, és bejelentkezett, az adatokat automatikusan kitölti a rendszer. Kérjük, minden esetben ellenőrizze az adatok pontosságát!

5) Fizetési mód kiválasztása
A számlázási és szállítási adatok megadása után a képernyő alján választhatja ki a szállítási és a fizetési módot.

6) Rendelés elküldése
A megrendelést a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheti és küldheti el.

7) Megadott e-mail cím megtekintése
A rendelés leadásáról és elfogadásáról visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk.
Ha vállalt rendelésből eredő kötelezettségünket készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni, erről haladéktalanul tájékoztatjuk e-mailben.

8) Megrendelést megerősítő válasz e-mail elküldése
A megrendelés elküldése után a megadott e-mail címre igazolást küldünk a rendelés részleteiről.
A Megrendelés módosítására, illetve törlésére ekkor még van lehetősége, melyben a módosítandó/törlendő rendelés adatainak (eredeti rendelés visszaigazolásának időpontja, megrendelő adatai) megadása is szükséges.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18 óráig. Ezen az időponton túl is van lehetőség a megrendelés leadására, amely ebben az esetben az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelhetnek.  Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

1.9. Az Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít a Vevő részére. Ennek megfelelően a Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat. Az Eladó a megrendelés ellenőrzését külön lépésben is biztosítja a Vevő részére, ahol a Vevő a teljes megrendelést, azaz a kosár teljes tartalmát áttekintheti, valamennyi tétel darabszámát módosíthatja, illetve a tételeket törölheti. A megrendelés végleges elküldésére csak ezt követően kerülhet sor.

1.10. A Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetését az alábbi fizetési módon teljesítheti:

Banki Átutalás: Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó egyedi megállapodás alapján Vevő kérésére ettől eltérő fizetési határidőt is megállapíthat.

Bankkártyás fizetés: Megrendelése árát bankkártyával is fizetheti. A TEYA rendszerén keresztül. A bankkártyás online fizetés a szolgáltató (TEYA) oldalán történik. A TEYA rendszere megfelel a legmodernebb biztonsági elvárásoknak (3D Secure, Verifiendby Visa). A Pénztár oldalon a bankkártyás fizetési lehetőség kiválasztása után a rendszer a TEYA fizetési oldalára navigál, ahol a kártya adatok megadása után a kifizetés teljesíthető. Ha további információra van szüksége a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban, látogasson el a szolgáltató weboldalára!

Utánvét: Lehetősége van a megrendelés értékét átvételkor a futárnak fizetni. Az utánvét díja 300 Ft.

Fizetés személyes átfvételkor: készpénzzel, vagy bankkártyával.

1.11. A szolgáltató webáruház köteles a Vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, abban az esetben a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő megrendelésszámot. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.

1.12. Az Eladó a megrendeléseket általános teljesítési határidőként, az átutalt összeg megérkezésétől számított legkésőbb 7 munkanapon belül elküldi a rendelést, és erről tájékoztatja a vevőt.

1.13. Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése az Eladót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

A vásárlásról elektronikus számla készül, amely a megrendelő e-mail címére kerül kiküldésre.

Árainkkal,  a fizetendő összeggel kapcsolatos tudnivalók

Áraink forintban értendők és a jogszabályban meghatározott ÁFA-t tartalmazzák. Amennyiben webáruházunkban változik egy termék ára, az a honlapon történő megjelenéstől érvényes, a már visszaigazolt megrendeléseket nem érinti.

A megrendelésért fizetendő végösszeg a vásárolt termék(ek) árából és a szállítási költségből adódik össze. Csomagolási díjat nem számítunk fel.

A megrendelés elküldése a megrendelő fizetési kötelezettségét vonja maga után.

Előfordulhat, hogy a honlapon nyilvánvalóan hibás ár jelenik meg egy terméknél(pl. 0, azaz Nulla Ft) – esetleges technikai hiba miatt – , ezért felelősséget nem vállalunk. A visszaigazolást automata rendszer generálja, tehát az ár ezt követően, a második e-mailben kerül korrigálásra. A megrendelő ilyen esetben eldöntheti, hogy megvásárolja a terméket a javított áron, vagy elállhat a vásárlástól.

FIZETÉSI MÓDOK

  • Honlapunkon keresztül online bankkártyás fizetéssel (TEYA)
  • Bankszámlánkra történő előre utalással
  • A csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával. (Utánvét díja 300 Ft)
  • Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

1.14. A szállítás a GLS Hungary futárszolgálat, MPL Futárszolgálat és Posta csomagautomaták, csomagpontok igénybevételével történik.

Webshopunkban az alábbi lehetőségek közül választhat:

Előre utalás esetén GLS futárszolgálattal a szállítási költség 1390 Ft
Előre utalás esetén MPL futárszolgálattal a szállítási költség 1990 Ft
Előre utalás esetén MPL csomagpontra a szállítási költség 990 Ft
Utánvéttel GLS futárszolgálattal a szállítási költség 1690 Ft

Személyes átvétel: 2440 Százhalombatta, Vörösmarty u. 40.

1.15. Az elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A Vevő az elállási jogát a termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától számított tizennégy nap elteltéig, legfeljebb azonban /jelen tájékoztató hiányában/ a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Vevő kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén jogosult az elállási jog gyakorlására.
Az Eladó és a Vevő eltérő megállapodása hiányában a Vevő nem gyakorolhatja az elállási jogot
– olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac az Eladó által nem irányítható ingadozásától függ,
– olyan termék értékesítése esetében, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó, Természeténél fogva nem szolgáltatható vissza különösen, de nem kizárólag az a termék, amely a visszaküldést követően ismételten már nem értékesíthető más vásárló részére. Ennek oka lehet többek között a rendeltetésszerű használatbavétel által okozott, visszafordíthatatlan változás is.

1.16. Szavatosság tekintetében a Ptk., 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletében, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletében és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletében foglaltak az irányadók.
A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben kérjük, ezt haladéktalanul jelezze felénk! Elérhetőségeinket itt tekintheti meg. A reklamációt a bejelentés beérkezésétől számított 15 munkanapon belül vizsgáljuk ki. A szavatosság időtartama 6 hónap. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a leértékelés oka nem került megjelölésre.

1.17. Panaszok érvényesítésének helye, módja: írásban postai úton, vagy elektronikus levélben az alábbi elérhetőségeken:

Eladó elérhetősége, ami a Vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

Név: Indiform Kft.

Levelezési cím: 2440 Százhalombatta, Vörösmarty u. 40.

e-mail: indiform@indiform.co.hu

Vegyes rendelkezések

1.18. Az Eladó és a Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A felek a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitáikra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembevételével a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét.Az oldalon kategóriákba rendezve böngészhetsz a termékek között. A kiválasztott terméket a mennyiség megadásával a kosarába teheted. A bal oldali menüben folyamatosan nyomon követheted a kosárba tett termékek számát. A kosár menüpontra kattintva részletesen tájékozódhatsz a kiválasztott termékekről, módosíthatod azokat. Láthatod a mennyiségeket, egységárakat, a tételes összegeket, valamint a végösszeget, ami még nem tartalmazza a csomagolási és postaköltséget.

Amennyiben elégedett vagy a kosarad tartalmával, a személyes adataid megadásával rögzítheted a rendelésed. A rendeléshez regisztrációra nincs szükség. A rendelés elküldését követően a megadott elérhetőségek valamelyikén, preferáltan e-mail útján felvesszük veled a kapcsolatot egyeztetés céljából.

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Webshopunkon előreutalásos, bankkártyás vagy utánvétes fizetési mód választható.

Előreutalás esetén a megrendelt terméket akkor tudjuk küldeni, amikor annak teljes vételárát (e-mailben küldött összeget) az …………. BANKnál vezetett számlánkra …………………………………………………………………… a vevő átutalta.

Utánvétes rendelés esetén a termékeket a rendelés visszaigazolása után tudjuk küldeni.

30000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás Magyarország határain belül DÍJMENTES.

A szállítás a GLS Hungary futárszolgálat, MPL Futárszolgálat és MPL csomagautomata és csomagpont igénybevételével történik.

Webshopunkban az alábbi lehetőségek közül választhat:

Előre utalás esetén GLS futárszolgálattal a szállítási költség 1390 Ft
Előre utalás esetén MPL futárszolgálattal a szállítási költség 1990 Ft
Előre utalás esetén MPL csomagpontra a szállítási költség 990 Ft
Utánvéttel GLS futárszolgálattal a szállítási költség 1690 Ft

Személyes átvétel: 2440 Százhalombatta, Vörösmarty u. 40.

A szállítási díjak közvetített szolgáltatást tartalmaznak.

A vásárlásról elektronikus számla készül, amely a megrendelő e-mail címére kerül kiküldésre.

Shopping Cart
Scroll to Top